Une.ee E-POE OSTUTINGIMUSED

Torri OÜ, registrikoodiga 10135066, aadress Raatuse 71, Tartu 50603 (edaspidi Müüja) ja klient, kes vormistab www.une.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Ostja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Leping).

1. E-POOD

1.1. une.ee e-pood (edaspidi E-pood) on Müüja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Ostjale.

1.2. E-pood asub internetiaadressil www.une.ee.

2. ÜLDSÄTTED

2.1. Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, muudest kehtivatest õigusaktidest ning Lepingus kokkulepitust.

2.2. Müüjal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.3. Müüjal on õigus ühepoolselt muuta Lepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Ostjale.

2.4. Müüja teeb Lepingu kättesaadavaks inernetiaadressil www.une.ee ostutingimuste menüüs, samuti ostuprotsessis enne Ostja poolt ostu eest tasumist.

3. HINNAD, TOOTED JA OSTU SOORITAMINE

3.1. HINNAD

3.1.1.Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

3.1.2. Müüjal on õigus igal ajal muuta E-poes kuvatavaid hindu. Kui E-poes on muudetud hindu peale Ostja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

3.2. TOOTED

3.2.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele.

3.2.2. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu laoarvestus- või E-poe programmides.

3.2.3. E-poes olevad tooted on üldjuhul laos olemas ja tarnitakse kliendile 2-8 tööpäeva jooksul. Kui toode on tellimisega ja tarneaeg on pikem, siis vastav info kuvatakse toote juures.

3.2.4. Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab E-poe töötaja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tasutud raha tagastamise. Ostjale tagastatakse sellisel juhul raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

3.2.5. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest. E-poes olevad tootekirjeldused võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

3.3. OSTU SOORITAMINE

3.3.1. Ostja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (kontaktisik, telefon, e-posti aadress), kättetoimetamismeetodi, kinnitama lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu (sealhulgas kättetoimetamiskulude) eest.

3.3.2. Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Ostja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.3.3. Müük toimub siis, kui Ostja on vormistanud E-poe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud.

4. MAKSEVIISID

4.1. Tellimuste eest saab tasuda tellimiskinnituse alusel Müüja pangakontole.

4.2. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, Danske, LHV, Coop).

4.3. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalises maksekeskkonnas.

4.4. Müüjal puudub ligipääs Ostja pangaandmetele.

5. KOHALETOIMETAMINE JA KOHALETOIMETAMISE VIISID

5.1. KOHALETOIMETAMINE

5.1.1. Ostjal on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel.

5.1.2. Tellimused mis sisaldavad laos olevaid tooteid kompleteeritakse ja postitatakse 2-4 tööpäeva jooksul. Tellimus jõustub pärast makse laekumist Müüja arveldusarvele.

5.1.3. Kui tellimuse kogumaksumus on suurem kui 75 eurot on paki kohaletoimetamine pakiautomaatide vahendusel TASUTA (Eesti piires).

5.1.4. Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või -õigsusest.

5.1.5. Müüja ei vastuta AS Eesti Post, DPD Eesti ja Itella Estonia OÜ teenuste eest.

5.2. KOHALETOIMETAMISE VIISID

5.2.1. Smartposti pakiautomaati (3 eurot) Ostja valib paki saamiseks sobiva pakiautomaadi rippmenüüst. Pakiautomaatide asukohad leiate SIIT. Täpsem info kuidas saate paki kätte SIIT. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS-teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, ning hoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Ostja ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

5.2.2. Omniva pakiautomaati (3 eurot) Ostja valib paki saamiseks sobiva pakiautomaadi rippmenüüst. Pakiautomaatide asukohad leiate SIIT. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS-teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Ostja ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud. '

5.2.3. DPD pakiautomaati (3 eurot) Ostja valib paki saamiseks sobiva pakiautomaadi rippmenüüst. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Ostjat SMS-teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Ostja ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

5.2.4. Lähimasse postkontorisse (3 eurot) Toote kohalejõudmisest elukohajärgsesse postkontorisse teavitatakse kliendi SMS teatega või jäetakse teatis paki saabumisest postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kui Ostja ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Ostja kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

5.2.5. Ostja tuleb ise tellimusele järele (0.00 eurot). Kätte saamise eelistus Uneäri kaupluses Tartus või Tallinnas tuleb märkida tellimuse esitamisel või eraldi kokku leppida.

6. TAGANEMISÕIGUS

6.1. Kliendil on õigus tellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tooted ümber vahetada või tagastada. NB! Toode/tooted peavad olemas kasutamata ja originaalpakendis. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alates hetkest, mil Ostja Tellimuse kätte saab.

6.2. Toote tagastamiseks saada palun enne postitamist teavitus aadressile une@hot.ee ja märgi järgnev info: - Tellija nimi - Tellimuse number - Tagastatav toode ja soovi korral vahetustoode - Taganemise põhjus. Meile on suureks abiks kui teatad taganemise põhjuse, et saaksime Sulle edaspidi paremat ostukogemust pakkuda.

6.3 Tagastusviisid: Ostja saab tellitud tooted tagastada või vahedada Smartposti või Omniva automaatide vahendusel. Tagastuskulu tasub Ostja otse teenusepakkujale. Paki saaja: TORRI OÜ Telefon: 56 910 105, Tartu Raadi Maxima pakiautomaat. Hoia alles saatmisel väljastatud kviitung, mille abil saad jälgida paki teekonda. Tagastamiskulu ei kuulu hüvitamisele Müüja poolt.

6.4. Müüja tagastab raha kauba eest 7 päeva jooksul alates tagastuse kättesaamisest. Tagasimakse tehakse samale arveldusarvele, millelt tellimuse eest on tasutud. Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

6.5. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Ostjale kogu lepingu alusel saadud summa. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskulu võrra väiksema summa.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

7.1. E-poest ostetud toodetele kehtib füüsilisest isikust Teenuse kasutajale võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

7.2. Kaebused esitab Ostja e-posti aadressile une@hot.ee.

7.3. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

8. PRIVAATSUSPOLIITIKA

8.1. Ostja annab Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.

8.2. Müüjale teatavaks saanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja Ostjale kauba pakkumiseks.

8.3 Müüja säilitab Ostja kohta ostude sooritamise käigus Ostja poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis on vajalikud Toodete Ostjale saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavale ettevõttele.

8.4. Müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid Ostjale eripakkumiste ja kampaaniate kohta info saatmiseks e-posti teel.

8.5. Andmeside Ostja ja pankade vahel on krüpteeritud, mis tagab Ostja isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele. Isikuandmeid töötleb TORRI OÜ, Raatuse 71, 50603 Tartu, Reg. nr. 10135066.

9. KASUTAMISTINGIMUSED JA NENDE MUUTMINE

9.1. E-poes registreerudes või ostu sooritades nõustub Ostja E-poe kasutustingimustega ja kohustub neid täitma.

9.2. Müüja ja Ostja vahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüja arvelduskontole.

9.3. Müüja võib muuta E-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

9.4. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.

10. MUUD TINGIMUSED

10.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Ostja ning Müüja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Pooltel õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole või lahendatakse erimeelsus Tartu Maakohtus.